Sociaal leren

2024-10-10 15:38:08

Gepost in: Auteur:

{title}roulette online malaysia Daarbij geldt vanzelfsprekend dat je mobiel nieuwe gokkasten ook gratis kunt oefenen zonder dat je gebonden bent aan een account. Hiermee kun je niets verliezen, omdat het geen echt geld is. Een goholland casino den bosch adres Daarbij geldt vanzelfsprekend dat je mobiel nieuwe gokkasten ook gratis kunt oefenen zonder dat je gebonden bent aan een account. Weet dan dat dit betekent dat je een speler bent met de mogelijkheid om vanaf je budget hoge inzetten te gokken. Casino software ontwikkelaars zorgen er immers vandaag de dag voor dat je met enkele centen en zelfs honderden euro’s op videoslots en gokautomaten kunt spelen.qbet casino

d 777

slots casino descargar gratis Dit betekent dat er gekeken wordt hoe zij de spellen ontwikkelen. Hoe wij dat zo zeker weten? Een aantal mensen is niet bekend met bijvoorbeeld RTP, RNG, Wild of Scatter. 1561 Mensen gingen u voor! Gokken met hoge inzetten is ook mogelijk en vooral interessant als je een highroller bent. Hiermee heb je de zekerheid dat alles aan het toeval overgelaten wordt.bob casino nederland

casino 21 plus 3

top online casino companies"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Gokken met hoge inzetten is ook mogelijk en vooral interessant als je een highroller bent. Met je smartphone of tablet hoef je geen apps te downloaden en installeren.online casino canada Met je smartphone of tablet hoef je geen apps te downloaden en installeren. Ook dat is mogelijk! Sterker nog, het spelen op speelautomaten in een online casino zal veel leuker worden.f&f black boucle jacket

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >