Sociaal leren

2025-01-16 12:16:36

Gepost in: Auteur:

{title}i win casino slots We gaan er vanuit dat de live spellen hier opgenomen worden. Hiervoor heb je een account nodig. Daarin kun je voornamelijk met iDeal of Creditcard storten.online casino games no deposit bonus Vervolgens kun je dezelfde stappen herhalen om nog een ronde te spelen. Met deze samenwerking is ook afgesproken dat het online casino een speciale omgeving krijgt om exclusieve live spellen aan te bieden.Nederlands Live Casino TOTOOok TOTO heeft ervoor gekozen om exclusieve live spellen aan te bieden.karamba casino canada

n1 casino games

spins gratis coin master español Ga naar live casino Kies op de homepagina de categorie “Live Casino”. We gaan er vanuit dat de live spellen hier opgenomen worden. Plaats een inzet Als je de spelregels snapt, kun je gaan beginnen met spelen. BetCity was een van de eersten die bekend hadden gemaakt samen te gaan werken met Stakelogic Live. 1. We gaan er vanuit dat de live spellen hier opgenomen worden.casino games party

win casino beilen review

bwin casino Kijk of je iets gewonnen hebt of verloren.Hoe speel je in een live casino? Wie weet komt er in de toekomst nog een andere studio bij!boo casino benutzername vergeben Log in bij het online casino Om te kunnen spelen zal je eerst moeten inloggen.ze beelden worden opgenomen en gestreamd naar het scherm van jouw pc of telefoon. Bekijk live casino van JacksDegratis gokken random runner studio waar deze spellen opgenomen en gestreamd worden bevindt zich in Malta.casinoeuro 29

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >