Sociaal leren

2024-12-14 14:28:34

Gepost in: Auteur:

{title}one casinomga Je hebt hier nóg mgratis gokkasten spelen grand casinoeer winmogelijkheden dan bij het Megaways principe, dus houd je goed vast!Ook leuk om te lezen Algemeen S Als je in alle blokken zo’n symbool weet te draaien, maak je één groot speelveld voor enorme combinaties en ook enorme uitbetalingen.bethard casino no deposit bonus Als je in alle blokken zo’n symbool weet te draaien, maak je één groot speelveld voor enorme combinaties en ook enorme uitbetalingen.Om het maximale uit de gokkast te halen, wil je dus zoveel mogelijk re-spins verdienen. Maak je een combinatie met een symbool op de laatste rij?hollands casino venlo

win casino redding

white lion casino inloggen Neem bijvoorbeeld de Vegas Megaquads Slot. Lukt dit je in de Free Spins bonusfunctie, loopt dat op tot ruim 16. Maak je een combinatie met een symbool op de laatste rij? Dit gaat wel gepaard met een hoge variantie, waardoor je niet altijd zeker bent van regelmatige winsten. Lukt dit je in de Free Spins bonusfunctie, loopt dat op tot ruim 16. Als je in alle blokken zo’n symbool weet te draaien, maak je één groot speelveld voor enorme combinaties en ook enorme uitbetalingen.nordicasino erfahrung

mobile casino kent

video slot online freeOok leuk om te lezen Algemeen S In totaal heb je met vier blokken, een vrij standaard aantal, kans op 1024 opties om te winnen. Kijk bijvoorbeeld naar het eerste Megacluster spel: Star Clusters.free spins no deposit pokies Vergeleken met de Megaways-slots is dit dus écht enorm. Een winnende combinatie ontstaat zodra dezelfde symbolen op meerdere rollen van links naar rechts met elkaar te verbinden zijn aan minimaal één zijde. Dit kan zo eventjes doorgaan tot de wincombinatie niet meer groter wordt.casino slots in vegas

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >