Sociaal leren

2025-01-18 11:25:20

Gepost in: Auteur:

{title}gratis echte gokkasten spelen Dit zijn Spotlight, Light Show en de Joker.geven. Het kan niet tippen aan de spellen van Evolution, maar het is leuk dat Playtech iets nieuws in hetgratis gokkasten spelen 2022 aanbod heeft toegevoegd.online casino a Speel bij Holland Casino Ga naar Hollandcasino. Vervolgens zal er per kleur een lichtstraal van punt naar punt springen. In het voorbeeld in de foto betekent dat je 70x je inzet krijgt.casino amsterdam slotervaart

casino monte carlo in movies

roulette casino jeu en ligne Hiervoor krijg jij de bronzen multiplier. Light ShowDe kaarten die een gouden omlijning hebben leveren je deze bonusronde op.nl Veelgestelde vragen 🃏 Waar kan ik The Greatest Cards Show spelen? Uiteindelijk stopt de lichtstraal willekeurig op een lichtpunt. Deze wordt geactiveerd wanneer het rad op de Joker eindigt. Een van de spotlights wordt willekeurig gekozen als uitbetaling van de Spotlight bonus.mr green casino partners

10 beste casino

boom casino jammin jars Maar deze zijn wel heel belangrijk om een leuke bonusronde te spelen. De bonusronde zet drie schijnwerpers (spotlights) aan. Met de Re-spin is elke kaart waarop jij ingezet hebt goed om je te kwalificeren op de bonusronde, mits het rad op een van deze kaarten eindigt.one eyed jacks casino missoula Je speelt het spel met een Rad van Fortuin, 54 kaartsegmenten en 3 bonusrondes. Je kunt kiezen voor groen, blauw, rood of geel. Hiervoor krijg jij de bronzen multiplier.gokautomaten gratis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >