Sociaal leren

2024-12-05 11:17:26

Gepost in: Auteur:

{title}spin gratis coin master ios5.Hier vind je alle live casino spellen Craps Live Voor de liefhebbers van dobbelspellen heeft Craps in een live variant altijd hoog op het lijstje gestaan. Dit maakt de uitkomst volledig random.karamba casino forumMaximale prijsHet maximale bedrag dat een individuele steen gedurende een Prize Drop kan opleveren is 20. Bij elke Prize Drop kunnen er bonus prijzen, multipliers en Re-Drop symbolen tevoorschijn komen. gratis gokkasten random runnerPlace Your Bets!n1 casino starburst

live casino 2022

best casino panama city Jouw winnende weddenschap wordt vermenigvuldigd met de uiteindelijke waarde van de steen. Wij houden je op de hoogte! Als de uitkomst het spel niet verandert blijft je inzet staan. Op 7 juni 2021 zal het spel beschikbaar zijn bij meerdere online casino’sWat is de RTP van het spel.n vallen totdat ze stoppen bij een willekurige steen in de kolom eronder. Je inzetten plaats je op het veld onderin beeld.m casino rewards gift calendar

gokkasten gratis random runner

holland casino breda leeftijdHier vind je alle live casino spellen Craps Live Voor de liefhebbers van dobbelspellen heeft Craps in een live variant altijd hoog op het lijstje gestaan. 2. Mocht je een winnende steen hebben en die steen heeft ook een bonus ontvangen, dan wordt deze extra waarde bij de standaard uitbetaling geteld, die 1x, 2x, 4x, 8x, 20x of 65x bedraagt.one casino paypal3. De hoogste totale inzet die je per beurt mag plaatsen bedraagt €1000. 1561 Mensen gingen u voor!holland casino s nederland

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >