Sociaal leren

2025-04-19 06:49:13

Gepost in: Auteur:

{title}loyal casino support 1561 Mensen gingen u voor!Mochten het aantal ogen van de dobbelstenen een combinatie van 1-1 of 6-6 tonen, dan ontvang je anderhalf keer je inzet, oftewel een 1:2 uitbetaling. In het Holland Casino Venlo hebben ze een casinovariant bedacht voor spelers.huuuge casino lvl 120 In het Holland Casino Venlo hebben ze een casinovariant bedacht voor spelers. Maar Lightning Dice is een aangename en welkome afwisseling van het huidige aanbod van live casino spellen.21%.fruitmachine classic

spinia casino bonus codes

russisch roulette zitate De overeenkomsten met het populaire craps zijn er wel degelijk maar toch is het een heel ander dobbelspel.Kan ik overal Lightning Dice spelen? Dit is tegelijkertijd waar het Holland Casino zijn huisvoordeel van weg trekt. 1561 Mensen gingen u voor! Het is een totaal ander spel dan de game shows als Live Deal or No Deal en Live Monopoly.Hoe hoog kan de multplier worden?top online casino real money canada

casino online sign up bonus

free casino slot apps for iphoneHoe hoog kan de multplier worden?"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Zolang er geen combinatie uit het rode of gele vlak is geworpen, gooit de speler beide stenen opnieuw en blijven de inzetten staan.casino rewards treueprogramm Zolang er geen combinatie uit het rode of gele vlak is geworpen, gooit de speler beide stenen opnieuw en blijven de inzetten staan. Maar Lightning Dice is een aangename en welkome afwisseling van het huidige aanbod van live casino spellen.Kan ik overal Lightning Dice spelen?gokkasten monteur

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >