Sociaal leren

2025-01-18 09:01:59

Gepost in: Auteur:

{title}online roulette beater Je hebt immers het meest behoefte aan ontspanning als je even niets te doen hebt. Dat leggen we op deze pagina uitgebreid uit. Hiermee kun je niet alleen ontspannen maar ook serieuze geldbedragen winnen.win win casino kenya Dan wordt er slechts 10% van iedere euro vrijgespeeld. Welke welkomstbonussen er zijn en wat dit nadeel voor jou precies zal betekenen? Leuk en spannend dus.casino amsterdam corona

mega 777 online casino

betano casino bewertung Bij Polder Casino moet je het bedrag bijvoorbeeld 35x hebben gespeeld om een uitbetaling aan te kunnen vragen. het gunstige van het ontvangen van een welkomstbonus is dat je hiermee veel geld krijgt om mee te gokken. Je moet de casinobonussen vrijspelen, wat wil zeggen dat je het bedrag een X aantal keren rond moet hebben gespeeld. Veel spellen zijn daardoor helemaal opnieuw vormgegeven, zodat ze op jou iPhone helemaal tot hun recht komen. Hiermee kun je niet alleen ontspannen maar ook serieuze geldbedragen winnen. Toch is er wel een nadeel te noemen.huuuge casino download

maria casino cashback

21 casino support Er zijn immers honderden gokkasten beschikbaar bij online casino’s en ook het aanbod met videoslots zal niet teleurstellen. Er zijn immers honderden gokkasten beschikbaar bij online casino’s en ook het aanbod met videoslots zal niet teleurstellen. Hiermee kun je niet alleen ontspannen maar ook serieuze geldbedragen winnen.karamba casino no deposit bonus codes 2022 Bij Polder Casino moet je het bedrag bijvoorbeeld 35x hebben gespeeld om een uitbetaling aan te kunnen vragen. Deze casino's hebben een strenge selectie doorlopen en de spelers zijn hier veilig en beschermd. Dankzij de opkomst van smartphones zoals de iPhone kun je nu op elk moment van de dag lekker gamen.casino monte carlo online

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >