Sociaal leren

2024-10-10 16:55:05

Gepost in: Auteur:

{title}river belle casino reviews Wij houden je op de hoogte! Dan is de cashback bonus net dat laatste zetje om het toch te proberen. Je krijgt deze bonus namelijk niet vóór, maar nadat je hebt gespeeld, en dat alleen wanneer je hebt verloren.casino spelen met gratis geld Het maximale bedrag dat je daarbij kunt inzetten is daarnaast een factor om goed naar te kijken. Het is wel de ideale bonus wanneer je ietgratis entree holland casino zandvoorts meer risico wilt nemen, zonder te veel geld te moeten verliezen. Wij houden je op de hoogte!bwin casino problem

black jack k-guard

wedden op voetbal 5 euro gratis Het is wel de ideale bonus wanneer je ietgratis entree holland casino zandvoorts meer risico wilt nemen, zonder te veel geld te moeten verliezen. Moet je de cashback bonus dan hoe dan ook inzetten, wanneer je deze krijgt aangeboden door het online casino. 1561 Mensen gingen u voor! Wij houden je op de hoogte! Het is wel de ideale bonus wanneer je ietgratis entree holland casino zandvoorts meer risico wilt nemen, zonder te veel geld te moeten verliezen. 1561 Mensen gingen u voor!live roulette casino 40 free spins

sugarhouse casino dreb code

unibet casino recensies Je moet namelijk eerst een (flink) bedrag verliezen, alvorens je een klein gedeelte van je inzet weer terugkrijgt. Afijn, de cashback bonus geeft je dus alle vrijheid om in te zetten. Het online casino zal hoogstwaarschijnlijk voorwaarden stellen aan de cashback bonus, zoals het maximaal in te zetten bedrag om voor de bonus in aanmerking te komen.mr green casino.com Probeer daarom goed na te denken of je deze bonus waardevol vindt of niet. De cashback bonus gebruiken of juist niet? Je krijgt deze bonus namelijk niet vóór, maar nadat je hebt gespeeld, en dat alleen wanneer je hebt verloren.las vegas casino quiz

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >