Sociaal leren

2024-10-13 07:30:17

Gepost in: Auteur:

{title}the best casino bonusesSoft 15 tegen een 4:6,1% als je een kaart neemt, 6,4% als je verdubbeld hebt.Soft 16 tegen een 4:4% als je een kaart neemt, 6% als je verdubbeld hebt. 1561 Mensen gingen u voor!huuuge casino jackpot club bonus Volgens hem kan Holland Casino immers ook makkelijk als een staatsbedrijf verder en dat bewijzen de financiële resultaten die behaald worden.Soft 13 tegen een 6:17% als je een kaart neemt, 20% als je verdubbeld hebt.Soft 17 tegen een 6:13% als je een kaart neemt, 25% als je verdubbeld hebt.4 winds casino hotel

golden oldie gokkast free

online gokken app Ondanks het feit dat er nog geen besluit genomen is blijft bestuursvoorzitter Erwin van Lambaart er echter nuchter onder.Winst gemiddeld minder dan 20% Hard 9 tegen een 4:13% als je een kaart neemt, 19% als je verdubbeld hebt. Het is erg slim om eerst gratis Blackjack te spelen zodat je een beetje ervaring opdoet.Soft 17 tegen een 5:10% als je een kaart neemt, 19% als je verdubbeld hebt.Soft 15 tegen een 6:15% als je een kaart neemt, 20% als je verdubbeld hebt.Soft 13 tegen een 6:17% als je een kaart neemt, 20% als je verdubbeld hebt.gokkast 21

uitslagen poker holland casino

online fruitautomaatHard 11 tegen een 9:16% als je een kaart neemt, 23% als je verdubbeld hebt.Hard 11 tegen een 10:12% als je een kaart neemt, 18% als je verdubbeld hebt.Soft 14 tegen een 6:15% als je een kaart neemt, 20% als je verdubbeld hebt.online casino osterreich book of raSoft 16 tegen een 5:8% als je een kaart neemt, 13% als je verdubbeld hebt.Soft 14 tegen ene 5:12% als je een kaart neemt, 14% als je verdubbeld hebt.Soft 18 tegen een 2:11% als je gepast hebt, 12% als je verdubbeld hebt.88 fortunes slots casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >