Sociaal leren

2024-09-20 13:47:54

Gepost in: Auteur:

{title}m jackson black or white2. Zorg ervoor dat je van te voren goed de spelregels weet en deze anders doorneemt. Ze streamen de beelden naar de online casino’s.online casino spelen gratis Vervolgens kun je dezelfde stappen herhalen om nog een ronde te spelen. Casino’s willen deze niet aan het werk zetten om geld te kosten.3.jugar blackjack gratis sin registrarse

sportweddenschappen bingoal

one casino online Het is zonde om onnodig geld te verliezen. Andere bekende providers zijn Authentic Gaming, Playtech en Pragmatic Play. Het enige dat zij kunnen zien is je spelersnaam. De meest gesproken taal in live casino’s is Engelstalig. 1.🔵 Welke taal wordt er gesproken in het live casino?top online casino in the world

formule 1 nederland

holland casino venlo leeftijd 5. Gratis live casino spellen spelen is niet mogelijk. Het is zonde om onnodig geld te verliezen.russische roulette uitdrukking betekenis Deze “screen-name” kun je zelf invullen voordat je begint met spelen. 1. Dit doe je door een inzet te plaatsen.trada casino 50 free spins no deposit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >