Sociaal leren

2024-09-09 06:28:42

Gepost in: Auteur:

{title}darmowe żetony w huuuge casino We noemden dit kantoor al eerder. Je slaat dus twee vliegen in één klap. Je zou dus wel kunnen stellen dat internet een revolutie heeft ontketend op het gebied van gokken.holland casino fiches Je kunt namelijk wedden op allerlei elementen van de wedstrijd. Het spelaanbod is explosief gegroeid. Dit stelt meestal niet heel veel voor.unibet casino erfahrungen

g casino online

slots casino admiral online Binnen een paar minuten kun je al gebruik maken van je account en je eerste weddenschap plaatsen. Geld inzetten met je mobielEr zijn meerdere online wedkantoren waar je een weddenschap kunt plaatsen. Het voordeel hiervan is dat je anoniem kunt blijven. Juist met behulp van je smartphone is online wedden ook nog eens heel eenvoudig. Je kunt echter ook tijdens de wedstrijd op verschillende elementen wedden. Dan is live wedden iets voor jou.mr green casino roulette

online gokkast fun

casinoeuro app De meest belangrijke is het plaatsen van een weddenschap voor het begin van de wedstrijd. Dit stelt meestal niet heel veel voor. Je kan volledig legaal in een online casino met Nederlandse vergunning gaan spelen.fruit machine laws uk Je slaat dus twee vliegen in één klap. Ook leuk om te lezen Algemeen Britten gokken op voetbaltrainer die het eerst ontslagen wordt 6 december 2020 Wedden op sport Wedden op de Champions League 2020 12 juli 2020 Tips Hoe kies je een goed mobiel online casino? 1561 Mensen gingen u voor!888 casino kampanjkod

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >