Sociaal leren

2025-04-26 09:34:24

Gepost in: Auteur:

{title}casino sieger no deposit code Dit zijn in principe dezelfde inzetten als bij de Pass en Don’t Pass-inzet. Je weet dan of je gewonnen hebt of dat je de inzet kwijt bent. In dit artikel lees je meer over de verschillen tussen de soorten roulettes die er zijn.holland casino nijmegen inloggen Vreemd eigenlijk, wanAls je gokt op ‘Don’t Pass', win je geld als de shooter een 2 of een 3 gooit bij de come-out worp. In plaats van 2 tegen 1 uitbetaald te krijgen, krijg je 1 tegen 2 uitbetaald.pokerstars deposit bonus code 2022

#1 best online casino reviews in canada

casino bonus guruDe Come-inzet betaalt hetzelfde als de Pass Line."(Vereist)" geeft vereiste velden aan De meeste spelers vinden dit erg verwarrend en zetten daarom gewoon op de meest gangbare inzet in. Dit zijn in principe dezelfde inzetten als bij de Pass en Don’t Pass-inzet. Deze spellen hebben een oefenmodus waarin je met fictief geld het spel kunt uitproberen. In dit artikel lees je meer over de verschillen tussen de soorten roulettes die er zijn.casino online 999

best casino i

black jack online gratis spielen Je kunt de Odds-inzet ook plaatsen met een Come-inzet. In plaats van 2 tegen 1 uitbetaald te krijgen, krijg je 1 tegen 2 uitbetaald. Deze spellen hebben een oefenmodus waarin je met fictief geld het spel kunt uitproberen.online roulette 0.10 Uitproberen kan overigens bij elk online casino dat craps aanbiedt.ins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Het behandelt deze nieuwe worp alsof het een eerste come-out worp is.unibet casino support

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >