Sociaal leren

2025-04-26 10:17:32

Gepost in: Auteur:

{title}gold online casino games nl euroOmdat de iPad de eerste tablet is die werd geïntroduceerd kun je wel stellen dat dit het meest geschikte apparaat is om casinospellen mee te spelen. En als je er goed in bent is de kans dat je wint nu eenmaal groter. Wij houden je op de hoogte!online bingo casino no deposit bonus Alleen dan weet je dat je een veilig en betrouwbaar casino hebt.Profiteer van welkomstbonussenAls iPadgebruiker ben je een gewilde klant voor online casino’s. En als je er goed in bent is de kans dat je wint nu eenmaal groter.best online casinos usa

karamba online casino hotline

paypal online gokken Zo wordt de kans dat je wint uiteindelijk alleen maar groter en je blijft baas over je eigen portemonnee. Zij zullen er dan ook alles aan doen om jou over te halen om bij hen te gaan spelen. Wij houden je op de hoogte! Dat heeft te maken met de registratie bij een online casino met een Nederlandse licentie. Nu kun je dankzij je iPad altijd en overal Roulette spelen, mits je een goede internetverbinding hebt. Het spel wat je leuk vindt is vaak ook het spel waar je goed in ben.online spelen holland casino

casino queen slots

slotsmillion casino promo code Je slaat dus meerdere vliegen in één klap.entie. Wij houden je op de hoogte!circus casino.com Eerlijke gegevens die ingevuld moeten worden zijn onder andere je naam en geboortedatum. Zo kun je op een veilige manier en zonder risico’s genieten van het spel.entie.wynn casino win lob statement

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >