Sociaal leren

2025-01-20 11:09:12

Gepost in: Auteur:

{title}spin casino new zealandBlackjack dilemma: Welke tafel en welke stoel? Veel kijken ook niet wat de uitbetaling is voor een Blackjack of wat de inzetlimieten zijn.Scatters tijdens free spins die niks opleverenVaak kun je tijdens free spins meer spins winnen als de scatters weer vallen.win big 21 casino Toch zijn al deze dingen belangrijk, en oo Maar ook als het bonusspel helemaal niks oplevert komt deze mededeling."(Vereist)" geeft vereiste velden aanblackjack online free

slotwolf bonus terms

formule 1 weddenschappen “Big Win” staat er dan met allerlei confettie en explosies. Wij houden je op de hoogte! Let wel, de klassieke bandieten zijn natuurlijk prachtige kunstwerken om als meubelstuk in je kamer te zetten, maar die wil je toch niet spelen bij een onlne casino. Het staat buiten kijf dat de meeste features echt een gigantische aanwinst zijn voor online gokkasten. Bewaar dat voor de echte klappers. Maar ze verschijnen wel op de rollen.enzo casino no deposit bonus codes 2022

bet casino dk

unique casino welcome bonus Uit onderzoek bleek dat dit de meest gehoorde klachten zijn van spelers over de extra features. Is het een volle tafel of juiste een lege? We moeten gokken op in engelser niet aan denken dat we terug zouden moeten naar de oude one-arm-bandits met slchts drie rollen en één winlijn.5 casino games En uiteindelijk weet iedere gokker dat je op delange duur van deze apparaten het niet kunt winnen. Van de eenvoudige gokkasten met 3 rollen en 1 winlijn tot aan de meest uitgebreide videoslots met meer dan 100.Ook leuk om te lezen Algemeen Voorwaarden van een online casino lezen 19 oktober 2023 Algemeen Hoe werken casino bonussen 4 juli 2023 Algemeen Waarom is de ‘Bonus Buy’ verboden in Nederland 15 juni 2023 Algemeen Wat maakt online gokken zo populair 8 juni 2023 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?holland emberret

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >