Sociaal leren

2025-04-19 17:19:25

Gepost in: Auteur:

{title}eurocasino österreich Ook is het niet mogelijk om via Bestecasinobonussen. De €5 Reward Games moet binnen 7 dagen geclaimd worden.25 Free Spins t.top 10 online casino sites ukAlleen geldig voor nieuwe spelers vanaf 24 jaar of ouder.🦁 Live casino welkomstbonusOok voor het live casino heeft LeoVegas een mooie welkomstbonus: 100% tot €200 +€5 aan Free Reward Games.Alleen geldig voor nieuwe spelers vanaf 24 jaar of ouder.bet 4 casino

russian roulette vr game

new online casino in south africa🦁 Live casino welkomstbonusOok voor het live casino heeft LeoVegas een mooie welkomstbonus: 100% tot €200 +€5 aan Free Reward Games.Klik hier voor legale Nederlandse casino aanbiedersCasino777 Lees review Jacks.🦁 Sport welkomstbonusNaast het (live) casino aanbod van LeoVegas, beschikt het ook over een mooi sportsbook. 1561 Mensen gingen u voor!Na registratie hebben spelers 14 dagen de tijd om de bonus te claimen.Het is goed om te weten dat je het stortbedrag eerst moet hebben ingezet volgens de rondspeelvoorwaarden, voordat je een bonus ontvangt.unibet casino poker

casino 777 b

russian roulette wiki8.De Free Spins zijn tot 7 dagen na claimen geldig.8,3 Speel bij LeoVegasLeoVegas Ben je op zoek naar een casino boordevol casino spellen en bonussen?best casino online paypalWelkomstbonus CasinoRegistreer en claim jouw casino welkomstbonusDe bonusvoorwaarden:Minimale storting is €10.Klik hier voor legale Nederlandse casino aanbiedersCasino777 Lees review Jacks.De maximale winst is €100.gokkast uitlezen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >