Sociaal leren

2025-04-26 10:38:52

Gepost in: Auteur:

{title}online gokken verboden Je kunt 24 uur per dag met al je vragen terecht via de live chat, per -mail of via de telefoon. Divers spelaanbod Mooie welkomstbonusSportweddenschappen ten overvloedeVeel gestelde vragen ⭐ Wat is de welkomstbonus van Betfred?WelkomstbonusBij Betfred profiteer je van een mooie 100% welkomstbonus met een maximaal bedrag van €500.toegangsverbod casino nederlandbij de klantenservice. Je dient wel binnen 7 dagen na het aanmaken van je account gebruik te maken van deze bonus. Deze loopt op tot een maximaal bedrag van €500.online gokken wielrennen

jumanji 3 jack black

free spin casino francais Hierdoor blijft alle informatie in veilige handen. Deze loopt op tot een maximaal bedrag van €500.bij de klantenservice. Je kunt daarnaast met andere spelers of met de dealer communiceren door gebruik te maken van de chatfunctie. Als VIP-lid maak je kans op dagelijkse gratis spins. Men probeert e-mails binnen één dag te beantwoorden.casino bonus senza deposito

live casino bonus

bitcasino auszahlung Helpdesk en veiligheidAls je met vragen zit, dan wil je natuurlijk weten waar je terecht kunt voor een antwoord.⭐ Welke casino software wordt er gebruikt? Hier maakt men gebruik van software afkomstig van het gecertigokkasten zonder registratieficeerde Playtech.casino heist one player Betfred maakt gebruik van software afkomstig van het gecertificeerde Playtech. Er is een 100% welkomstbonus bij Betfred aanwezig. Deze loopt op tot een maximaal bedrag van €500.gokkasten spelen online gratis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >