Sociaal leren

2024-12-14 15:03:39

Gepost in: Auteur:

{title}oranje casino contact Dit wordt vermenigvuldigd met jouw inzet en dit is jouw winst! Het maakt niet uit hoe lang je al gokt op sportevenementen, als je een van onderstaande dingen op deze lijst doet, moet je daar bij voorkeur direct mee stoppen. Er zijn maar twee symbolen aanwezig: een rode coin en een blauwe coin.mega 7 casino no deposit codes 2022l is de perfecte combinatie tussen een gokkast en het populaire bonusspel Coin Flip. Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Je komt terecht op een andere gokkast, met drie rollen.n1 casino freispiele

pokerstars casino velkomstbonus

casino online registration bonus Dit is een gokkast zoals je deze gewend bent. Hoe werkt het spel? Elke coin heeft een andere multiplier-waarde.Zodra je het spel opent zie je een grote gokkast met 5 rollen. Deze ronde wordt de Top Up Ronde genoemd. Maar met een beetje geluk krijg jij hier dus gokkasten verkoopwel een hogere multiplier voor terug.bwin casino mit paypal

free video poker slots machine

monte carlo casino kingston jamaica Uiteraard hebben wij het spel voor je getest, en we denken dat jij er net zo enthousiast over bent als wij. Wij houden je op de hoogte! Wanneer je voorspelling van handicaps en de lijnen een voldoende groot verschil laat zien, is er sprake van waarde.huuuge casino pc Je plaatst een inzet, klikt op ‘Draaien' en wacht af of je winst hebt of niet.Speel bij Circus Ga naar Circus. Je komt terecht op een andere gokkast, met drie rollen.online poker cash games strategy

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >