Sociaal leren

2024-09-15 14:51:22

Gepost in: Auteur:

{title}gratis speelkasten Op de website van Jacks Casino & Sports wordt verantwoord spelen nog een keer extra in het daglicht gezet. Dit doe je door de mobiele bankieren app te openen en de QR-code te scannen. Je dient hiervoor contactm.pm casino win 5. Kassa Vervolgens klapt er een menu uit.3.roulette casino 0 vert

casino live music tonight

is guts casino legit Home › Instructie › Hoe sluit ik mezelf uit bij Jacks Casino & Sports? Op de website van Jacks Casino & Sports wordt verantwoord spelen nog een keer extra in het daglicht gezet. Houd online gokken leuk, speel verantwoord bij Jacks Online! Kies de reden voor een time-out In dit menu heb je verschillende opties. Houd rekening met de bonusvoorwaarden. Verberg uitleg Ook leuk om te lezen Algemeen Voorwaarden van een online casino lezen 19 oktober 2023 Algemeen Hoe werken casino bonussen 4 juli 2023 Algemeen Waarom is de ‘Bonus Buy’ verboden in Nederland 15 juni 2023 Algemeen Werken de speellimieten wel zo goed in online casino’s 6 juni 2023 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?eurocasino erfahrung

pokerstars casino error 108

live casino offersnl en heb je winst gemaakt?nl en heb je winst gemaakt? Scan de QR-code Om je betaling te bevestigen moet je de QR-code van jouw digitale bankomgeving scannen.top online casino free bonus no deposit Kies de reden voor een time-out In dit menu heb je verschillende opties. Of vind je zelf dat je niet meer verantwoord aan het gokken bent? 4.bet365 live casino bonus code

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >