Sociaal leren

2024-12-05 10:45:48

Gepost in: Auteur:

{title}casino win game Ook hier geldt dat een multiplier op het DigiWheel voordat dit spel begon wordt toegekend tijdens het bonusspel. Funky van de rand van de dansvloer valt.Vloer multipliers: deze verdubbelen de waarden van vijf willekeurige normale multiplier hokjes op de dansvloer.casino bonus low wagering In welke richting het wiel ook stopt, dat is waar Mr. Deze zijn het meest interessant, want de multipliers lopen hier hoog op.Vloer multipliers: deze verdubbelen de waarden van vijf willekeurige normale multiplier hokjes op de dansvloer.casino monte carlo poker cash game

spinia casino free spins

oude fruitmachines Zoek het spel op Om Funky Time te spelen moet je eerst een online casino vinden wat Funky Time aan1-Stap bal: groen, roze of oranje. Zoek het spel op Om Funky Time te spelen moet je eerst een online casino vinden wat Funky Time aan Funky met zijn moves in het midden van de dansvloer. Hoe hoog je op de multiplierladder klimt, en of je een of meer levens behoudt om in dit bonusspel te blijven, wordt bepaald door de kleur ballen die vervolgens worden getrokken. Hoe hoog je op de multiplierladder klimt, en of je een of meer levens behoudt om in dit bonusspel te blijven, wordt bepaald door de kleur ballen die vervolgens worden getrokken.9 line casino slots

marie osmond casino rama

holland casino breda nummer De bonus ‘BAR' komt het meest voor op het rad, namelijk 6x.Stayin' Alive“And we're stayin' alive, stayin' alive…” Wij kregen meteen de disco klassieker van de BeeGees in ons hoofd.Vloer multipliers: deze verdubbelen de waarden van vijf willekeurige normale multiplier hokjes op de dansvloer.biggest casino win uk In beide bonusspellen begint Mr. Deze dansvloer hokjes worden aangeduid met ‘X'. De graphics zijn uitstekend.huuuge casino diamonds for chips

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >