Sociaal leren

2024-07-21 05:15:41

Gepost in: Auteur:

{title} 1 casino free spins Alle bonussen moeten expliciet door de speler geaccepteerd worden voordat deze actief worden en kunnen alleen door Fair Play Casino worden uitgekeerd. Daarna kan het resterende bonus geld automatisch geannuleerd worden door Fair Play Casino. De maximaal te verkrijgen welkomstbonus is €250, bij een storting van €500,-.pano online gokken11. Voor elke bonus van Fair Play Casino geldt dat spelers minimaal 24 jaar of ouder moeten zijn. 23.nordicasino auszahlung

karamba casino no deposit bonus codes 2022

las vegas casino age rules11. Spelers kunnen winsten uit casinobonussen vrijspelen door aan een inzetvereiste van 25x (bonusbedrag) te voldoen. Houd er rekening mee dat diverse spelcategorieën met een verschillend percentage bijdragen aan de inzetvereisten:Alle speelautomaten: 100%Bingo: 100%Live Casino spellen: 25%Tafelspellen: 10%Bij een kansspel met contant geld ofgokkasten retro bonusgeld wordt het inzetvereiste verlaagd met het bedrag van de inzet keer het hierboven bovengenoemde percentage, en met een maximum van €5.4. Wij houden je op de hoogte! Alle winsten die zijn verkregen met inzetten met bonus gelguts casino affiliates

21 casino.co.uk

m casino rewards card Alle aanbiedingen voor stortingen en bonussen vervallen na 72 uur, met uitzondering van de welkomstbonus en daaraan gekoppelde freespins.14. Dit houdt in dat je 25x het bonus bedrag moet inzetten, voordat de bonus gokkasten retrowordt omgezet in contant geld dat je kunt laten uitbetalen.juegos de blackjack 21 gratis online"(Vereist)" geeft vereiste velden aan5. Speel bij Fair Play Casino1.21 casino promo code

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >