Sociaal leren

2025-05-13 18:44:00

Gepost in: Auteur:

{title}free spins no deposit win big Dit, omdat je verliezen eenvoudiger op kunt vallen, maar ook strategieën kennen nadelen. Hierdoor roept dit spel veel nostalgische gevoelens op bij bepaalde mensen. Vooral spelletjes zijn de laatste jaren steeds populairder geworden.magic red casino no deposit bonus codes Niet bij een fysiek casino en ook niet via een omweg bij een online casino. Met de komst van de smartphone zijn er veel nieuwe spelletjes zijn gemaakt, speciaal voor de mobiele telefoon. Je kunt kiezen uit betaalde en gratis spelletjes.casino bonus utan omsattningskrav 2022

video spin gratis

holland casino sloterdijk 24 7• Bruce KoloshiEen geavanceerde onzichtbare inkt? De inkt werd gevonden en de gewonnen tegoeden van de man werden terug geclaimd door de gokvestiging. We mailen, appen en updaten onze Sociale Media. 1561 Mensen gingen u voor! Je doet dit door telkens twee icoontjes te om te w Niet bij een fysiek casino en ook niet via een omweg bij een online casino.roulette casino table for sale

online casino baccarat games

huuuge casino on facebook Wij houden je op de hoogte! Voordat je dus van een strategie voor wat voor spel dan ook gebruik kunt maken is het goed om jezelf daarover te informeren. Je kunt kiezen uit betaalde en gratis spelletjes.pokerstars casino welcome offer De makers van dit spel hebben zich laten inspireren door het bekende spel Bejeweled. Voordat je dus van een strategie voor wat voor spel dan ook gebruik kunt maken is het goed om jezelf daarover te informeren. Wat is het aanbod?best online casino video poker

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >