Sociaal leren

2025-04-28 21:21:11

Gepost in: Auteur:

{title}slots 7 casino login Live studio met een hostDe gokkast schakelt over naar een live-dealer studio wanneer de functie geactiveerd wordt. 2. 1561 Mensen gingen u voor!jack casino eindhoven Wij houden je op de hoogte! Je ziet dat jij de gelukkige bent als de ‘Spin to Win’ pop-up op je scherm beland. Book of Jacks Deze exclusieve gokkast staat op nummer 1 in de ranglijst.slots casino canada

goedkoop parkeren holland casino scheveningen

casino games pay real moneyGa naar Jacks. De jackpot studio Daarna wordt de speler automatisch doorgestuurd naar de live studio.nl is uitgeroepen tot Casino van het Jaar 2023 en daarom lichten wij dit online casino even voor je uit.nl aanbiedt.nl aanbiedt. Beland het wiel op het ‘Jackpot’ vak?bronze casino phone number

las vegas casino 1945

las vegas casino coronavirus DinerbonHet Holland Casino spreekt van een ‘hele vervelende menselijke fout', die nog nooit eerder is voorgekomen. In samenwerking met Pragmatic Play is deze gokkast ontwikkeld, speciaal voo Dit rad bestaat uit verschillende vakjes: Mini, Major en Grand.huuuge casino tapjoy Deze prijzen zijn altijd klein en in dit geval was het een bedrag van €88. Elke 10 minuten nieuwe kans De Spin to Win jackpot wordt elke 10 minuten geactiveerd. 711 Casino 100% bonus tot aan €711 Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Hoe werken de Spin to Win gokkasten?one 4 fun casino inverneb

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >