Sociaal leren

2025-02-18 16:52:20

Gepost in: Auteur:

{title}roulette spelen free Bij Roulette krijg je 36x je inzet als je inzet op een vol nummer. Dit betekent dat je kunt wedden op de bank, de player (speler) of op een gelijkspel tussen de twee. Dit betekent dat je kunt wedden op de bank, de player (speler) of op een gelijkspel tussen de twee.sugar casino in philadelphia Afhankelijk van de uitkomst van de worp en het aantal ogen dat wofruitmachines onlinerdt gegooid heeft of de bank of de shooter (werper) gewonnen.r je niet of maar moeilijk meer vanaf komt. We hebben ze voor alle duidelijkheid even voor je op een rijtje gezet zodat je weet wat je kunt gaan spelen om winst proberen te maken.gratis gokken nl casino slots

casino spin game

rembrandt casino kokemuksia Bij Roulette krijg je 36x je inzet als je inzet op een vol nummer. Als je liever zelf niet wilt wedden kun je natuurlijk gewoon meegaan om de andere spelers aan te moedigen. Als je liever zelf niet wilt wedden kun je natuurlijk gewoon meegaan om de andere spelers aan te moedigen. Jij kunt er als gokker dan je geld op inzetten wie van de twee dit is.Alle kaarten hebben een eigen waarde bij Blackjack.r je niet of maar moeilijk meer vanaf komt.la fiesta casino fr

online casino echtgeld mit startguthaben

mega casino 10 free spins Maar we kijken niet naar de absolute winst maar naar de winkans. Je kunt bij dit spel op drie verschillende manieren inzetten. Maar we kijken niet naar de absolute winst maar naar de winkans.turbo casino ervaringen Als je over de 21 heen mocht gaan doe je niet meer mee. Wellicht breng je ze nog geluk ook. Het spel is eenvoudig te begrijpen en te spelen omdat je als top online casino offers

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >