Sociaal leren

2024-12-09 08:59:58

Gepost in: Auteur:

{title}gokken belasting⭐ Heeft bet-at-home vergunningen? Je kunt nu klikken op “Inloggen” om te beginnen met spelen. Je komt dan in een formulier terecht waar je verschillende gegevens moet invullen met betrekking tot jou als persoon en voor het storten van geld.casino the live 1. Ga verder in de app. De platformen van bet-at-home zijn zo gemaakt dat zij geschikt zijn voor gebruik op computers, laptops, tablets en smartphones.leovegas netherlands

casino holland bonus

werken bij holland casino leeuwarden We hebben al een aantal keer gezien dat er nieuwe titels aan het aanbod zijn toegevoegd. Klik als alles klopt op “Doorgaan“. Je komt dan in een formulier terecht waar je verschillende gegevens moet invullen met betrekking tot jou als persoon en voor het storten van geld.⭐ Heeft bet-at-home vergunningen? Identiteitsbewijs uploaden Om je identiteit te bevestigen moet je je identiteitsbewijs uploaden. Dan kun je deze gewoon bewerken of je scant het document opnieuw in.casino blackjack gratis

river belle casino reviews

unique casino inscription Als je van gokken op sportwedstrijden houdt of nieuwsgierig bent naar live casino spellen, dan kun je daar met 1 account terecht. Daardoor is het voor spelers uit Nederland aantrekkelijker om bij de aanbieder aan de slag te gaan. Bet-at-home heeft ons in verschillende opzichten verrast.big 5 casino evolutionspunkte Scan de voor- en acherkant in.nl het casino te bezoeken en eventueel te registr Zo niet?777 casino terms and conditions

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >