Sociaal leren

2025-04-22 10:35:01

Gepost in: Auteur:

{title}fiesta casino la union Er is natuurlijk geen garantie dat elke bonusronde hetzelfde resultaat oplevert, maar het biedt wel een gelijke kans.-winsten te simuleren. Bij oudere gokkasten werden op de rollen (bestuurd door computerchips) twee van de drie winnende symbolen op één lijn gebracht.mega casino wins Wie zich geen zorgen maakt over zijn of haar speeltegoed en echt speelt voor de lol, zal zo lang mogelijk willen spelen. Er is natuurlijk geen garantie dat elke bonusronde hetzelfde resultaat oplevert, maar het biedt wel een gelijke kans. Bij oudere gokkasten werden op de rollen (bestuurd door computerchips) twee van de drie winnende symbolen op één lijn gebracht.b spot jack casino

kaboo casino careers

gokkasten in cafe-winsten te simuleren. Speel Verwachtingen versus realiteit bij gokkasten bij: Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Iedereen zal je begrijpen. Meer gratis spins of multipliers geven dus geen hogere winstkansen. Met andere woorden, hij die het meeste geld heeft, wint. Elke gokkast zal een keer gaan uitbetalenJe kunt aan iemand tot in detail uitleggen hoe gokkasten werken, inclusief de werking van bijvoorbeeld een Random Number Generator.bwin casino no deposit

magic red casino 200

mega casino codes Er is natuurlijk geen garantie dat elke bonusronde hetzelfde resultaat oplevert, maar het biedt wel een gelijke kans. Hetzelfde resultaat, maar met een tussenstap waarin men even het benodigde symbool ziet. Dat verandert nooit.blackjack online gratis senza registrazione Als spelers op gokkasten zeggen: “dit spel zal een keer winst uitbetalen”, dan denken ze niet rationeel. Sommige spellen waren ontworpen om te pauzeren op het winnende symbool en vervolgens omhoog of omlaag te rollen naar een lagere rol.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet!sportweddenschappen winst

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >