Sociaal leren

2025-06-12 14:26:32

Gepost in: Auteur:

{title}free casino slot play games Uiteraard zullen 4 Rolls beter zijn dan 2 Rolls. Dubbel gooien betekent een extra roll. Bepaal de inzet Vervolgens kun je de inzetten plaatsen op de gewenste inzetmogelijkheden.black bull gokkast online Er is keuze uit de nummers 1, 2, 5, en tien of de bonusspellen 2 rolls en 4 rolls.6. De laatste twee zijn het meest interessant.pokerstars casino promo code

888 casino in english

big 5 casino no deposit We hebben het spel bekeken en moeten toegeven dat het een erg leuk spel is geworden. Deze hebben plaats gemaakt voor zes bonus vakken. Voorbeeld: Als je €5 hebt ingezet op nummer 10 en nummer 10 wordt gedraaid ontvang je 10x €5 plus je oorspronkelijke inzet van €5, maakt een totaal van €55. Voorbeeld: Als je €5 hebt ingezet op nummer 10 en nummer 10 wordt gedraaid ontvang je 10x €5 plus je oorspronkelijke inzet van €5, maakt een totaal van €55. 2 Vakken met Chance, een willekeurige bonus, 3 vakken met “2 Rolls” en 1 vak met “4 Rolls”. Mr.win casino redding

casino en ligne bonus d inscription

4 in one casino table Bij Live Blackjack Party is het mogelijk om met minimale inzetten van €5 en maximale inzetten van €1000 te spelen. De laatste twee zijn het meest interessant.3.is lucky days casino legit Nadat alle rolls klaar zijn vindt de uitbetaling plaats. De laatste twee zijn het meest interessant. Stopt het rad op 2 Rolls of 4 Rolls dat wordt het bonusspel actief.mega casino in oklahoma

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >