Sociaal leren

2025-04-22 12:38:51

Gepost in: Auteur:

{title}online hulp gokkenEr is altijd plaats aan de tafels en je hoeft niet te dringen.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Dit heeft echter ook een schaduwzijde.leovegas casino erfahrung Gratis spins kan je op meerdere manieren claimen.Het spreekt voor zich dat het gewoon het beste is om nooit bij CRUKS in de de database te komen. Een inschrijving in CRUKS stopt automatisch na 6 maanden, tenzij je zelf een langere periode hebt aangegeven.sky roulette smart live casino review

spin and coins gratis hoy

unibet casino turnaukset Een inschrijving in CRUKS stopt automatisch na 6 maanden, tenzij je zelf een langere periode hebt aangegeven. Goksites komen met steeds betere casino bonussen.Je hoeft niet weg van huis om casino spellen te spelen of om in te zetten bij een bookmaker.nl helpt je hier een handje bij. 15 oktober 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus? Gebruik de gratis spins op populaire videoslots en maak kans op het winnen van echt geld.las vegas altestes casino

casino live promotions

nederlandse gokkasten.comNo deposit bonusDe no deposit bonus is ideaal voor nieuwkomers.Bonussen voor goksites Online goksites bieden bonussen aan nieuwe spelers."(Vereist)" geeft vereiste velden aancome avere spin gratis a coin master Goksites komen met steeds betere casino bonussen. Bestecasinobonussen. En heb je budget en neem je graag risico’s?kansberekening sportweddenschappen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >