Sociaal leren

2024-10-12 08:15:28

Gepost in: Auteur:

{title}huuuge casino resources generator Het aantal winnaars in elke batch bepaalt het terugbetalingspercentage voor het spel. De 0 en 00 zijn groen gekleurd. Als gokker zie je dus alleen de uitkomst.online casino ukNeem ook eens een kijkje bij deze casino's Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Hierdoor wordt het huisvoordeel voor de roulette bijna volledig gehalveerd. Casino's gebruiken chips gemaakt van klei.rewards casino.com

online gokkasten gratis spelen

win day casinoNeem ook eens een kijkje bij deze casino's Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Dat is €10.000 aan inkomsten voor de loterij per batch van 5.Stel dat je 5. Dit betekent dat het casino op de lange termijn altijd winst zal maken. Casino's gebruiken chips gemaakt van klei.loyal casino mobile

gratis gokken echt geld

kansspelautoriteit online gokken Ze willen dat je de clubkaart gebruikt en beloningen ontvangt, omdat het je stimuleert om meer te gokken. Des te meer je gokt, des te meer het casino op de lange termijn zal verdienen.Stel dat je 5.pokerstars casino handy000 loten hebt die elk €2 kosten. Elke roulettespeler krijgt zijn eigen kleurchip zodat het casino zijn inzetten gescheiden kan houden van de andere spelers aan de tafel. Players Club Cards Bij elk groot casino heb je de mogelijkheid om lid te worden van de spelersclub.online slot free egt

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >