Sociaal leren

2025-05-20 21:23:28

Gepost in: Auteur:

{title}boom casino forum Zo spelen zij vaak een lage inzet om slechts kleine bedragen te verliezen. Een veelgebruikte multiplier is erfree spin casino no deposit bonus codes 2022 een die wordt ingezet bij de free spins of een ander bonusspel. Cluster Pays” gokkast.casino scheveningen gratis entree Bij sommige gokkasten moeten er specifieke combinaties gevormd zijn om het bonusspel te starten en vervolgens kans te maken op een jackpot.MultiplierSommige gokkasten hebben een multiplier (vermenigvuldiger in het Nederlands). Nee, dat kan alleen op onze website bij de reviews.circus casino las vegas nevada

casino machine 3d model

casino online londonDe tweede draai heb je weer een prijs, deze keer 400 punten en omdat het een opeenvolgende prijs is krijgt deze een vermenigvuldiging van 2x. Die zijn er in verschillende uitvoeringen. Deze multiplier zorgt er bijvoorbeeld voor dat elke opeenvolgende prijs een extra verdubbelaar krijgt. Meerdere “Scatters” in beeld leveren meestal een bonusgame op. Zo spelen zij vaak een lage inzet om slechts kleine bedragen te verliezen. Bij sommige gokkasten moeten er specifieke combinaties gevormd zijn om het bonusspel te starten en vervolgens kans te maken op een jackpot.live casino bonus ohne einzahlung

free spins no deposit may 2022

slot 23 online casino Bovendien heeft je eigen inzet ook invloed op hoeveel geld je kunt winnen. Zo spelen zij vaak een lage inzet om slechts kleine bedragen te verliezen. Dit kan zo heel lang doorgaan tot soms wel een multiplier van 20x.jimmy fallon and jack black🎰 Hoeveel betaalt een fruitautomaat maximaal uit?free spin casino no deposit bonus codes 2022Tevens kunnen bonusfeatures van met een bonusspel van invloed zijn.BudgetHeb je een relatief ruim budget en wil je weleens met een inzet strategie gokkasten spelen?bonuscode fur wildz casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >