Sociaal leren

2024-09-11 06:00:51

Gepost in: Auteur:

{title}orange money casino Deze vakken zijn allemaal gevuld met gigantische mufree gokkasten onlineltipliers, een verdubbelaar en soms een vertrippelaar. Zelfs alleen al kijken naar Crazy Time is ontzettend leuk. Het is echt een heel leuk en spannend spel om te spelen.gratis gokkasten spelletjesOok leuk om te lezen Algemeen Wat maakt online gokken zo populair 8 juni 2023 Algemeen Waar kan ik online gokken? Onderaan de wand zijn vakken die allemaal een multiplier hebben of een verdubbelaar. De maximale multilier in Crazy Time is 200x.free online poker games no download required

holland casino scheveningen corona

las vegas casino open000x je inzet. 1561 Mensen gingen u voor! Een zeer emotioneel spel. Als die verschijnt en de schijf valt eerst 2x in de verdubbelaar dan krijg je 2x2x500x50x=100. Dat is zo ongeveer hetzelfde als het spel Monopoly van Evolution Gaming. Wij houden je op de hoogte!sportweddenschappen toto

ervaringen spinia casino

casino monte carlo tbilisi Home ›Spellen ›Live casino ›Power Blackjack Powerfree gokkasten online Blackjack is een spannende spelvariatie gebaseerd op het reguliere Blackjack en Infinite Blackjack van Evolution GAming.PachinkoPachinko staat ook 2 keer op het rad. Wij verwachten er heel veel van.russian roulette ukraineBest mogelijk uitkomst: Stel dat de standaard multipleir 50x is en wordt gekoppeld aan Pachinko.Hier vind je alle spellen van Evolution Gaming Power Blackjack Deze variant van Evolution Gaming is er echt eentje voor de gokkers onder ons. Niet de inzet verdubbelen bij een goede hand maar gewoon 3 keer of zelfs 4 keer de inzet.huuuge casino free chips 777spinslot.com

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >