Sociaal leren

2025-04-28 20:33:56

Gepost in: Auteur:

{title}bob kelly casino tours Het gemiddelde van het huisvoordeel ligt altijd rond de 5 procent. Er zijn immers meer prijzen te winnen bij een gokkast. Met hoeveel de jackpot wordt aangevuld is ook van belang.roulette online tips Dit geld is weer nodig om de ontwikkelaars te helpen.000 euro levert al automatisch minder op, dus deze gokkast zal jou ook niet veel gaan geven. Hiermee zul je nooit rijk worden, maar op de kortere termijn heb je sneller kans dat je leuke bedragen zult gaan winnen.voetbal wedden unibet

top 10 online casino world

777 casino drive cherokee nc 28719 Ze lijken daarbij vaak onschuldig, omdat de entertainment sterk verhoogd gaat worden. De frequentie waarmee bedragen worden gewonnen zal echter wel op gaan vallen. Echter gaat er veel meer achter schuil dan alleen deze eenvoudige uitleg. Hiermee wordt ook de hitfrequentie aangeduid.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Bij deze casino's kun je terecht voor veel verschillende gokkasten Casino777 Welkomstbonus 100% tfree casino slot games double diamondot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.firekeepers casino 400 live online free

casino monte carlo batumi

circus casino srbija Je krijgt immers ook nog te maken met meerdere winlijnen.000 euro levert al automatisch minder op, dus deze gokkast zal jou ook niet veel gaan geven. Hoe hoger de jackpot, hoe lager de kans om deze te kunnen winnen.buffalo slot online free Het enige wat deze twee gemeen hebben is dat je net zo vaak kunt winnen. De terugverdientijd lijkt een belangrijk concept, maar op de korte termijn zijn jouw winkansen al net zo belangrijk.000 munten biedt, dan is er wederom een lafree casino slot games double diamondge hitfrequentie te vinden.free online poker games no download required

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >