Sociaal leren

2025-04-27 06:14:18

Gepost in: Auteur:

{title}unique casino storingRollover is 20x je inzet.150 / 3.250 x 25 = €6.slot wolf media Bepaalde casino's beperken spellen met een hoge RTP voHier is een voorbeeld van een dergelijk scenario met een bonus van foxwoods resort casino 301 live€200:Rollover is 20x je inzet.Zoals het voorbeeld laat zien, is de eerste deal iets waardevoller.casino monte carlo price

maria casino norway

casino top 10 onlineEnkele van de termen die je kunt tegenkomen, zijn onder meer:Playthrough: Hoeveel moet je inzetten voordat een bonus kan worden opgenomen.Je speelt een gokkast met 98% RTP (2% huisvoordeel).Als dat het geval is, hoef je jezelf geen zorgen te maken.000 aan inzetten.000 = €0,05 in rollover.Een andere factor om over na te denken, is hoeveel een bonus per euro waard is.casino 40 free spins no deposit

holland casino roulette corona

free online vegas casino slot gamesHier is een voorbeeld van een dergelijk scenario met een bonus van foxwoods resort casino 301 live€200:Rollover is 20x je inzet. Afhankelijk van het casino is het echter mogelijk dat je de stortingsbonus vervolgens niet kunt activeren. Zolang je een lage playthrough hebt, heb je een grotere kans om van een bonus te profiteren.4 stars casino no deposit bonus000 aan inzetten.000 = €0,05 in rollover.Zoals het voorbeeld laat zien, is de eerste deal iets waardevoller.gratis entree holland casino zandvoort

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >