Sociaal leren

2025-04-19 17:31:59

Gepost in: Auteur:

{title}casino win youtubeHet sportaanbodZoals we eerder al zeiden ligt de focus voornamelijk op wedden Wij houden je op de hoogte! We schrijven deze review om jou een beeld te geven van Livescore Bet voor de Nederlandse speler.top deutsche online casino Daarnaast biedt de online bookmaker je de mogelformule 1 inzettenijkheid om live wedstrijden te volgen. Jij kunt weddenschappen plaatsen op vele sporten en er zijn ook verschillende wedopties mogelijk. Klik hier voor alle bonusvoorwaarden×Snel naar: formule 1 inzettenBonussenReviewSportsbookCasinoTafelspellen en Live CasinoHoe stort ik?mario sunshine casino skip

best casino in yerevan

mobile casino free bonus Ook is het niet mogelijk om via Bestecasinobonussen. Wellicht veranderd dit nog. Ook is het niet mogelijk om via Bestecasinobonussen.8,6 Speel bij LiveScore BetLiveScore Bet Ook LivesScore Bet hoort bij de eerste groep die een vergunning krijgt van de Ksa vanaf 1 oktober. Wellicht veranderd dit nog. Het is dus een relatief nieuwe speler in de branche.sugar casino uttag

machine casino fish

3 dice online casinonl het casino te bezoeken en eventueel te registreren! Het bedrijf is echter pas live gegaan op 23 maart 2022. Bij registratie ontvang je een Free Bet tot maximaal €250.bob casino recension Bij jouw eerste storting van minimaal €10, dien je deze €10 in te zetten op geselecteerde gokkasten. Je kan kiezen voor de casino bonus of de sport bonus.Je kan er tegenwoordig ook casino spellen spelen.holland casino high limit area

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >