Sociaal leren

2025-04-26 09:04:58

Gepost in: Auteur:

{title}jak wygrywać w huuuge casino Je kan een bedrag van de hokjes kiezen of je vult zelf een bedrag naar keuze in. Alles bij elkaar zijn we erg te spreken over bwin en raden we je aan om eens een kijkje te nemen op de website van deze aanbieder.Identiteitsbewijzen die geaccepteerd worden zijn:RijbewijsPaspoortIdentiteitskaartKlik op “Foto uploaden“.billy bob thornton casino Het is prettig dat er veel betaalmethodes beschikbaar zijn, al zou een toevoeging van iDEAL nog wel een pluspunt zijn wat ons betreft.⭐ Is de website van bwin veilig? Ga verder in de app om de betaling af te ronden.casino spin palace en ligne

casino games meaning

666 casino bonus code Dat kan door een account aan te maken op de website en door een storting te doen met één van de betaaldiensten die aangebodenformule 1 bookmakers worden. 7.Bonussen bij PokerStars CasinoWil je graag online gokken bij PokerStars Casino, dan kun je gebruikmaken van verschillende bonusse Je kan een bedrag van de hokjes kiezen of je vult zelf een bedrag naar keuze in.Klik op “Inloggen“. Deze dien je te uploaden.games eurocazino

las vegas casino game

leovegas group casinos Ook is het niet mogelijk om via Bestecasinobonussen. Registratie voltooid Nadat de storting is gelukt, is jouw registratie voltooid.3.huff n' puff slot machine free play⭐ Is de website van bwin veilig? Dit kun je doen door de Mobiele Bankieren App te openen.⭐ Is de website van bwin veilig?spelregels blackjack bank

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >