Sociaal leren

2024-09-09 06:54:07

Gepost in: Auteur:

{title}gokkast met echt geld Achter het roulette wiel zie je een scherm. Door de Super Stake te activeren, betaal je 50% van je inzet meer, maar verhoog je ook jouw kans op een multiplier. Je betaalt hiervoor 50% van je inzet extra.casino bonus 150 En daarnaast wordt de maximale multiplier ook nog eens hoger. Je kunt inzetten op verschillende nummers, of op rood/zwart, even/oneven, etc. Een geweldige combinatie van Lightning Roulette van Evolution en een Rad van Fortuin vol met multipliers tot wel 5000x!gokken met klarna

huuuge casino exploit

big 5 comedy monte casino Nu kun je meteen beginnen met de volgende ronde. Nu is het afwachten totdat het balletje op één van de nummers beland. Super Stake Roulette is de perfecte combinatie tussen Lightning Roulette van Evolution en een Game Show met een Rad van Fortuin. Maar met de gouden nummers kan dit oplopen tot wel 10 nummers met een multiplier! Je betaalt hiervoor 50% van je inzet extra.We weten dat Evolution vooraan staat met de geweldige live casino spellen die zij ontwikkeld hebben.guts casino reddit

wolf howl slot

vergunning sportweddenschappen Maar zodra jijfavoriete kaart holland casino de Super Stake geactiveerd hebt en ook met gouden multipliers speelt, maak je kans op een maximale multiplier van 1000x je inzet of je activeert het Money Wheel! 2. 1.casino games gratis geld Klik op “Ja” of “Nee” om door te gaan. Winst? En dan kan het pas écht interessant worden…Met de activatie van de Super Stake krijg je ook meer multipliers die aan een nummer worden toegewezen.holland casino sloterdijk route

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >