Sociaal leren

2025-02-18 17:59:28

Gepost in: Auteur:

{title}monte carlo resort casino 3770nst flink mee kunt verhogen. Zo kun je bij dit bonusspel wel 100 keer je oorspronkelijke inzet winnen, voor de echte spelronde nog begonnen is. Er zijn drie soorten paren waarmee je kunt winnen.casino 777 spellobby 100 keer je inzetBij Suited Triples zijn de drie kaarten identiek, bijvoorbeeld drie hartenboeren. Dit spel volgt de regels van het normale Blackjack, maar er zijn ook verschillen. Als je drie dezelfde kaarten van verschillende kleuren hebt, zoals de klaverenvrouw, de hartenvrouw, en de ruitenvrouw, win je 30 keer je oorspronkelijke inzet.bwin casino 200

gratis gokkast 88 fortunes

best online casino online Er zijn vijf manieren waarop je bij dit bonusspel extra winst kunt maken. 21+3 bonusspelZoals het vorige bonusspel is ook dit spel een sidebet, waarbij je extra kunt inzetten tot een maximum van je oorspronkelijke inzet. Net zoals het Double Jacks bonusspel wordt ook dit spel gespeeld en uitbetaald voor de daadwerkelijke spelronde begint. Perfecte parenEen van de sidebets die je bij Blackjack Pro kunt spelen heet Perfect Pairs, of perfecte paren. Er zijn vijf manieren waarop je bij dit bonusspel extra winst kunt maken.25 keer je inzet bij een “perfect paar”!casino games burning hot

casino online live roulette

roulette spel onlineCaribbean 21 Caribbean 21 is een online variant van het reguliere Blackjack-spel.Bij een perfect paar wordt je inzet 25 keer verdubbeld. Afwijkende regels bij Caribbean 21Er zijn een aantal belangrijke afwijkingen die dit spel anders en in sommige opzichten uitdagender maakt dan de klassieke variant.fruitmachine huren Hiermee win je van eventuele anderen die ook 21 hebben gehaald, weliswaar met andere kaartcombinaties. Als de eerste kaart een boer is, wordt jouw inzet tien keer verdubbeld. Bij Blackjack Pro is dat wel het geval.casino machine reddit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >