Sociaal leren

2025-04-22 11:32:00

Gepost in: Auteur:

{title}number one casino apeldoorn openingstijden"(Vereist)" geeft vereiste velden aanWat kun je maximaal winnen bij Super Andar Bahar Live? Mix van Mega Ball en Monopoly Live Het spel is een mix van Mega ball en Monopoly Live.casino online real money usa000Veelgestelde vragen Waar kan ik Super Andar Bahar live spelen? Voor 3 rondes op het bord moeten er drie specifieke nummers getrokken worden.000Veelgestelde vragen Waar kan ik Super Andar Bahar live spelen?rembrandt casino thepogg

win casino.com

rembrandt casino logo Om de bonusspellen te activeren moeten de nummers van de bonuskaarten getrokken worden. Dit hebben ze ingedeeld in verschillende sectoren waardoor je 10 verschillende sidebets krijgt. Inzet€0,50Max.5.pellen waar deze boer zal komen. Met de multipliers keuro casino north cyprusunnen de prijzen flink oplopen.free casino slot games no download or registration

holland casino breda werken

bonus casino dettelbach öffnungszeitenpellen waar deze boer zal komen. Home › Spellen › Monopoly Big Baller Hoe speel je Monopoly Big Baller 1. De waarde van je inzet mag per kaart verschillen.lijst legale goksites belgieMultipliersOm het spel nog wat spannender te maken voor de spelers komen er regelmatig multipliers voorbij die bepaalde inzetopties een boost zullen geven. Wij zijn meer van live shows en verwachten daarom ook veel van de nieuwe spellen Crazy Coin Flip en Monopoly Big Baller die dit jaar gaan uitkomen. Het spel streept corresponderende getallen weg op de kaarten.goksites gratis geld

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >