Sociaal leren

2024-10-04 10:42:38

Gepost in: Auteur:

{title}online casino 400 procent bonus Bij bonussen anders dan de welkomstbonus is het maximale bedrag aan bonus geld €250,-. Alle winsten die zijn verkregen met inzetten met contant geld, zullen worden toegevoegd aan je contant geld en zijn niet onderhevig aan inzetvereisten. De maximaal te verkrijgen welkomstbonus is €250, bij een storting van €500,-.casino of monte carlo dress code10.11.Aan deze bonus is een inzetvereiste gekoppeld van 25x.fruit machines ireland

gokkasten gratis spelen random runner

pokerstars casino bonus Alle aanbiedingen voor stortingen en bonussen vervallen na 72 uur, met uitzondering van de welkomstbonus en daaraan gekoppelde freespins.8. Spelers die risico afdekkende tactieken gebruiken om hun bonussen of geldprijzen in te wisselen, lopen het risico dat hun bonussen, geldprijzen en eventuele daaropvolgende winsten worden verwijderd. Deze welkomstbonus geldt alleen op de eerste storting na het registeren van je account.3. Voor elke bonus van Fair Play Casino geldt dat spelers minimaal 24 jaar of ouder moeten zijn.mobile deposit casino 777spinslot.com

enzo casino registration code 2022

zijn online casino's betrouwbaar Alle bonussen moeten expliciet door de speler geaccepteerdeuro casino betsson worden voordat deze actief worden en kunnen alleen door Fair Play Casino worden uitgekeerd.9. Fair Play Casino behoudt zich het recht voor om winsten die voortvloeien uit dit soort inzetten ongeldig te verklaren.slot machine online free play9. Indien een bonus vervalt, vervalt het resterende bonusgeld, alsmede de winsten die zijn behaald door de inzet van bonusgeld.5.casino online 500

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >