Sociaal leren

2025-02-07 10:24:22

Gepost in: Auteur:

{title}casino heroes ervaringenHelpdesk Ga je een account bij ZEturf aanmaken, dan wil je natuurlijk wel zeker weten dat je op optimale wijze wordt ondersteund door de helpdesk. Dit maakt dat je veilig kunt wedden bij ZEturf. Dit kan een foto van je rijbewijs, paspoort of identiteitskaart zijn.black jack kaarten 🐴 Hoe kan ik de klantenservice bereiken? Denk zo aan tennis of voetbal, maar ook bijvoorbeeld badminton of volleybal. 2.black jack 777

gta online casino echtgeld

las vegas casino zip line 1: Persoonsgegevens verifiërenJe verifieert je persoonsgegevens door je identiteitsbewijs te uploaden. Je kunt tussen 09:00 uur en 22:00 uur terecht bij de live chat om in direct contact te komen met een medewerker. 4.3: Bankgegevens verifiërenOm je bankgegevens te delen met ZEturf, klik je op de bank waarbij je aangesloten bent. Meestal wacht je tussen de 1 tot 5 werkdagen, afhankelijk van de partij die je selecteert voor de uitbetaling. Gelukkig zijn de medewerkers van de helpdesk bij ZEturf niet alleen vakbekwaam maar ook vriendelijk.no deposit bonus diamond reels

roulette casino astuce

enzo casino bonus sans depotBekijk alle stappen Casino informatie Websitehttps://www. De klantenservice is 24/7 bereikbaar. Vink daarna aan dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en het privacy beleid.roulette online gratis demo 🐴 Hoe kan ik de klantenservice bereiken? Ga naar de website Zoek op internet de website van ZEturf op. Dit maakt dat je veilig kunt wedden bij ZEturf.online bingo casino no deposit bonuses

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >