Sociaal leren

2024-07-22 03:22:07

Gepost in: Auteur:

{title}la fiesta casino avis Wat houdt het spel Rock, Paper, Scissors nu eigenlijk in? Wat houdt het spel Rock, Paper, Scissors nu eigenlijk in? Dat geldt uiteraard ook andersom.la fiesta casino bono sin deposito Wat houdt het spel Rock, Paper, Scissors nu eigenlijk in? 1561 Mensen gingen u voor! Deze casino's hebben prachtige liventree holland casino gratise casino spellen Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.4 corners crown casino

casino online 2022

casino online login Daarom levert een spelletje Blackjack voor een professionele gokker vaak meer op dan voor iemand die het maar eens incidenteel speelt en minder goed de regels en de tactiek kent. Misschien kan intuïtie ook een rol spelen bij gokken maar dat is niet helemaal duidelijk. De regels die ervoor gelden bepalen dat steen wint van schaar maar schaar wint van papier en papier wint weer van steen. Als je de ene dag niet veel geluk hebt in het spel dan kan dat de dag daarna ineens anders zijn. Er zijn ook casino spellen die je eerder winst brengen als je er goed in geoefend bent of als je er aanleg voor hebt. 1561 Mensen gingen u voor!toto voetbal

roulette online ohne einzahlung

casino amsterdam noord buikslotermeerplein Bij iedere ronde vormen beide spelers gelijktijdig met hun handen een vorm van een van de genoemde namen. 13 januari 2023 Algemeen Win je meer op een bepaald tijdstip? 1561 Mensen gingen u voor!free spin casino no deposit bonus codes july 2022 Hetzelfde geldt ook voor Roulette.000 Canadese dollars, omgerekend ruim €330. Wij houden je op de hoogte!free spins no deposit germany

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >