Sociaal leren

2025-05-20 21:05:39

Gepost in: Auteur:

{title}huuuge casino reset account 1561 Mensen gingen u voor! Hieraan zitten geen inzetvereisten verbonden. Wij houden je op de hoogte!jackpot casino online spielen Wel vinden we het ontbreken van de live chat een klein nadeel.We zullen ze hier voor je el cortez casino las vegastoelichten.🎁 Welkomst Cash BonusOntvang een Cash Bonus gelijk aan 50% van je eerste storting tot maximaal €100.free spin casino malaysia

nederlandse casino bonus

hoofdkantoor holland casinoVergelijkbare casino’s Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.Je stort €100 of meer en ontvang tot wel 100 Free Spins. Zodra deze eerste weddenschap is afgewikkeld, heb je 15 dagen de tijd om de welkomstbonus in vier stappen vrij te spelen. Keno Slots Speelautomaten Bingo Videoslots Welke bonussen zijn beschikbaar? Plaats vervolgens een eerste inzet op een enkele of meervoudige weddenschap."(Vereist)" geeft vereiste velden aanholland casino cadeaukaart

blackjack online free game no download

top online casino in the worldWe zullen ze hier voor je el cortez casino las vegastoelichten.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Bij elke voltooide stap ontvang je 10 Free Spins.online casino legal states Hieraan zitten geen inzetvereisten verbonden.Alle winsten die je verdiend met de Free Spins worden direct op je account bijgeschreven. Plaats een derde weddenschap met de Free Bet van €10 en ontvang daarna een nieuwe blackjack online gratis con amigos

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >