Sociaal leren

2024-12-13 19:06:28

Gepost in: Auteur:

{title}online poker mixed games Zorg dat je nooit boven je limiet gaat zetten zodra je gaat gokken met echt geld. Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit! Dan is het niet zo erg als je fouten maakt.monte carlo resort casino las vegas Heb je even tijd over, dan kan je binnen enkele klikken al starten met mobiel gokken. Hier volbreng je de transactie en het geld is direct op je account te zien. Mobiel gokken is dan ook helemaal van deze tijd.free casino slot machine game

trada casino withdrawal flushed

beste casino london Zet in op sport, kies voor live casino’s of speel op één van de honderden online gokka Een mobiel draag je altijd met je mee en zodoende heb je ook 24/7 toegang tot het online casino om te gokken op al je favoriete spellen.Zorg dat je altijd eerst in de oefenmodus gaat spelen."(Vereist)" geeft vereiste velden aanAltijd en overal gokkenWanneer we willen gokken, dan willen we dat het liefst zo vrij mogelijk kunnen doen. Mobiel gokken is daar het ultieme voorbeeld van.jackpot casino gratis online

8 blackjack road sloping main

888 casino 20 euro Dan is het niet zo erg als je fouten maakt. Het enige dat je nodig hebt is een app van de provider op je mobiel. Gemakkelijk en leuk.m live casino Gemakkelijk en leuk. Zeker wanneer het online casino een geheel nieuwe app lanceert, dan zal de kans groot zijn dat dit gepaard gaat met een fraaie bonus. Tegelijkertijd leer je te wennen aan het spel roulette en aan de manieren van inzetten.holland.casino.breda

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >