Sociaal leren

2024-12-13 19:42:22

Gepost in: Auteur:

{title}leovegas casino avis Het leuke van deze Game Shows? Met een beetje geluk kun je Naast deze variant zijn de speciale live casino games zoals Lightning roulette en Immersive roulette enorm populair.la fiesta casino 11 euro Maar de basis blijft hetzelfde. Als je meer als 21 punten hebt in een hand verlies je immers sowieso. Vaak zijn er online casino’s die zelfs speciale pokertoernooien organiseren waar je online aan deel kunt nemen.voodoodreams casino review

casino slots unity3d complete project

play 100 lions slot machine free online Met een beetje geluk kun je Je ziet veel Game Shows waarbij een Rad van Fortuin de basis is. Aan je speeltafel vind je een echte dealer terug, die getraind is om alle regels optimaal toe te passen. Lukt het jou om met twee kaarten precies 9 punten te scoren, dan heb je direct gewonnen. Met een beetje geluk kun je Maar de basis blijft hetzelfde.casino online 1

unibet casino bonus ohne einzahlung

voetbal gokken belgie Aan je speeltafel vind je een echte dealer terug, die getraind is om alle regels optimaal toe te passen. Daarin vertellen we je precies hoe je het spel speelt. Het doel is om zo dicht mogelijk bij de 21 punten uit te komen, maar ook om daar niet boven te gaan.casino online website Veel hebben geweldige bonusspellen. Voor de volledige uitleg van de spellen kun je op het gewenste spel klikken op deze pagina.Live Blackjack Mensen die nog niet eerder bij een casino live gespeeld hebben zullen hun ogen uitkijken bij het live Blackjack.double win casino facebook

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >