Sociaal leren

2025-02-08 04:42:53

Gepost in: Auteur:

{title}casino holland amsterdam5.Dus €5 inzet op nummer 10 en de 10 wordt gedraaid betekent 10x€5=€50. Draait het rad op deze inzetkeuze dan wordt de multiplier actief.roulette spelletjes Als het rad stopt op een bonusspel dan start dit bonusspel Op het rad zitten 4 verschillende bonuspellen:Crazy TimePachinkoCash HuntCoin FlipZodra het rad stopt bij een van deze bonusspellen, dan start dit bonusspel. Op een gegeven moment komen de rijen tot stilstand. Hoe hoger het nummer, des te minder vaak staat dit nummer op het rad vermeld.goksites met gratis registratie bonus

online casino jackpot king

online casino news Als men heeft ingezet op Cash Hunt dan mag je meespelen. Als de voorspelde zijde bovenop eindigt dan wint men en gaat de multiplier werken. De 54 vakken op het rad zijn verdeeld in 8 verschillende inzet mogelijkheden. Cash Hunt lijkt op een schietspel bij de schiettent op de kermis. Op een gegeven moment komen de rijen tot stilstand. Is dat een van de nummers waar jij op hebt ingezet, dan ontvang je je inzet vermenigvuldigd met het nummer.karamba casino group

g casino mobile

online slot casino paypal Het is aan de speler om een kleur te kiezen.000x je inzet. De 54 vakken op het rad zijn verdeeld in 8 verschillende inzet mogelijkheden.mega 7 casino no deposit bonus codes 2022 Dan mag men via het vizier van een kanon op een van de 108 symbolen mikken en afdrukken. De maximale multiplier in Coin Flip is 100x. Alle bonusspellen hebben hele mooie multipliers.sluiting holland casino schiphol

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >