Sociaal leren

2025-04-19 07:14:59

Gepost in: Auteur:

{title}sugar casino kotiutusInzetten met eigen bijgedragen geld tellen ook mee voor het vrijspelen van je bonusgeld.De trekking maakt gebruik van de regels van het grote promotionele kansspel.doubleu casino store bonus Na deze periode vervalt het niet vrijgespeelde bonusgeld.kledingvoorschriften casino monte carloVoorbeeld: Je plaatst een €10 Free Bet op een weddenschap met notering 2. Home › Bonusvoorwaarden › Bingoal Casino Bonusvoorwaarden BingoalGroot promotioneel kansspelActie is bedoeld ter promotie van Bingoal. Dit zijn de inzetvereisten voor elk individueel speltype: Slots = 100%, Live Casino & Game Show = 10%, Table Games (niet Live) = 5%.casino games 21

tosh.0 blackjack

gta v online new casino carJe bent automatisch ingeschreven voor de trekking van €10. 1561 Mensen gingen u voor! 1561 Mensen gingen u voor!Voorbeeld: Je plaatst een €10 Free Bet op een weddenschap met notering 2.Regels:Bonus is enkel inzetbaar op casino.Je speelt altijd eerst met je eigen bijgedragen geld, daarna pas met je bonusgeld.casino bonus ohne einzahlung 2022

888 casino kenya

gratis gokken random runner Home › Bonusvoorwaarden › Bingoal Casino Bonusvoorwaarden BingoalGroot promotioneel kansspelActie is bedoeld ter promotie van Bingoal. 1561 Mensen gingen u voor!Kansino Bonusvoorwaarden Algemene voorwaarden voor promoties van Kansino.mario party 4 casinoEventuele winsten die voortkomen uit deze stortingsbonus zijn opvraagbaar nadat het bonusbedrag 35x werd ingezet.Eventuele winsten die voortkomen uit eigen bijgedragen geld zijn steeds opvraagbaar."(Vereist)" geeft vereiste velden aan30 free spins no deposit betfair

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >