Sociaal leren

2025-07-08 19:13:16

Gepost in: Auteur:

{title}play online casino games 50 seriously free spins sky vegas Vaak zitten ze geïsoleerd en hebben weinig tot geen contact met de buitenwereld. Wij houden je op de hoogte! Het is 2020 en we verwachten geavanceerde visuals, geen eenvoudige fruitsymbolen.jelly bean casino avis Daarnaast is het een voordeel dat de beste software providers alleen in zee gaan met goede betrouwbare online casino's. Gaming Authorities geven ook licenties uit voor ontwikkelaars van casino software. Het is als speler erg prettig om te spelen bij een online casino met de beste providers.netbet casino fun bonus

lucky days casino no deposit

casino live blackjack Dit heeft vooral invloed op de interfaces van de spellen zelf. Ook vond hij het leuk om de winnaars van 1561 Mensen gingen u voor!Grafische kwaliteitNiemand speelt graag games die er slecht uitzien. Daar staat in met welke providers de casino's samenwerken en welke vergunningen ze hebben. Klanten switchen zo over naar een concurrent.gokkasten online spelen gratis

free spins no deposit mobile casino nz

hotel y casino winmeier Zij wensen niet samen te werken met een casino dat niet over de juiste vergunningen beschikt. Dit is een minimum, in de industrie geldt hoe meer hoe beter. Dat betekent namelijk dat je op de beste software speelt.one casino birthday Dit is een minimum, in de industrie geldt hoe meer hoe beter. 1561 Mensen gingen u voor! De populaire Nederlandse zanger besloot tot zijn muzikale bingo omdat hij deze periode ervaart als ‘de meest trieste zomer ooit'.wildz casino fun

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >