Sociaal leren

2025-04-17 20:59:48

Gepost in: Auteur:

{title}online casino suriname Hij gokt erop dat de Shooter verliest. De dobbelstenen worden gegooid. Hij gokt erop dat de Shooter verliest.888 casino app not working Het getal 4 is lastiger te gooien dan 8 bijvoorbeeld. En dan zijn er ook nog inzetten die altijd gedaan kunnen worden. Het getal dat “POINT” getal, bepaalt de uitbetaling.gratis wedden op voetbal

free gokkasten online

blackjack 3De Puck wordt dan gewijzigd in “ON” en op dat nummer geplaatst zodat iedereen kan zien welk getal “Point” is. Als er een 7 voor het punt komt, win je. En dan zijn er ook nog inzetten die altijd gedaan kunnen worden. De dobbelstenen worden gegooid. De dobbelstenen zullen nu worden gegooid totdat hetzelfde “Point” getal is gegooid of een 7. Als een 7 eerder komt verlies je de inzet.4 winds casino south bend

machine casino acheter

vestigingen amsterdam casino Als het de eerste rol na het plaatsen van de inzet is een 7 of 11, win je 1x de inzet.Lay Odds – Don’t Pass / Don’t ComeJe wint als de uitkomst 7 is vóór het “POINT” getal. De Puck verandert in “ON” en wordt geplaatst op het desbetreffende getal zodat alle spelers kunnen zien welk getal “The Point” is.casino free slot play las vegas Dit is eigenlijk het tegenovergestelde van een “Pass Line” inzet. Je Come inzet verplaatst naar het bijbehorende nummer.ODDSDe “ODDS” weddenschap zet je in direct nadat er een “POINT” getal is bepaald.turbo casino free spins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >