Sociaal leren

2025-05-25 02:54:04

Gepost in: Auteur:

{title}casino med free spin utan insattning Deze slotmachine heeft een hoge RTP van 97.000 credits ook. Deze slotmachine heeft een hoge RTP van 97.super casino live channel 5 Een bonusspel genaamd ‘Blowing Down the House’ is erg toepasselijk. Het goede nieuws is dat acircus casino hoofdkantoorls de gratis spins eenmaal gestart zijn, je ze opnieuw kunt activeren. Big Bad Wolf 97.huuuge casino apk mod

winspark bonus code

holland casino amerikaanse roulette Afgezien van de hoge RTP van dit spel, komt het spel ook met symbolen zoals schepen, zeemeerminnen, de maan en sterren. Verder kan het aantal spins bepaald worden door het aantal weergegeven scatters. Jokerizer 98.80% RTP6. Big Bad Wolf 97. Dit keer gaat het om een leuk ontwerp genaamd Big Bad Wolf, gebaseerd op het sprookjesverhaal met de biggetjes en de boze wolf.live casino roulette big wins

trada casino promo code 2022

gokkast gratis De hooivorken kunnen op rollen 3, 4 en 5 terechtkomen en bij een compleet maken van een combinatie 1x tot 4x vermenigvuldiger bieden.50% RTPEen slotmachine van Microgaming mag natuurlijk niet ontbreken in deze lijst met online slots met de hoogste RTP als je gaat online gokken. De Good Girl Bad Girl kent twee soorten wild symbolen: de hooivork als slechte kant en de gouden ring als goede kant.trada casino no deposit bonus code Deze online slot komt met een uitkeringspercentage van 98. Er is een Flaming Free Spin Bonus beschikbaar als je drie of meer scatter symbolen krijgt op de rollen van de Retro Reels Extreme Heat slot met 97. De wolf probeert in het sprookjesverhaal namelijk ook het huis omver te blazen.your one casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >