Sociaal leren

2024-12-02 15:31:15

Gepost in: Auteur:

{title}slots empire casino no deposit bonus codes Jij kunt limieten instellen voor:StortingenBalansMaximale toegangsduurNaast deze limieten kun je ook beperkingen instellen per onderdeel.Een beperking op sport, casino, live of storten, kun je voor minimaal 24 uur en voor maximaal 90 dagen instellen. Wil je een limiet verlagen?casumo casino einzahlung Lees de informatie Je krijg nu een stuk tekst te zien met informatie over zelfuitsluiting bij bet365. Jouw account Nadat je bent ingelogd klik je op de homepagina op “Mijn account“. Wij houden je op de hoogte!sugar creek casino hinton

maria casino.com

casino online qual o melhor Klik op “Zelfuitsluiting instellen“. Inloggen Om je limieten te bekijken of te wijzigen moet je eerst inloggen bij Bingoal. Ga naar 'Verantwoord gokken' In dit menu heb je verschillende opties. Alle andere onderdelen waar je geen beperking op hebt ingesteld blijven gewoon beschikbaar voor je.Nog geen account?4.boo casino login

holland casino breda eten

dutch casino online Ga naar 'Verantwoord gokken' In dit menu heb je verschillende opties. Hierin vind je het beleid terug, maar ook tips om het spelen leuk te houden en een test om te kijken of je teveel gokt.Maak een account aan bij Bingcircus casino de port leucateoal2.casino heroes affiliate Zodra je over deze limiet heengaat, wordt het overige bedrag automatisch overgeboekt naar jouw rekening. Wil je een limiet verlagen?"(Vereist)" geeft vereiste velden aanjack ryan episode 3 casino scene

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >