Sociaal leren

2025-01-22 19:49:42

Gepost in: Auteur:

{title}beste online casino schweizDit zijn ook leuke tafelspellen DiceBall Caribbean Stud Poker Sic BoLightning RouletteConclusieBen je eens van plan om een Holland Casino te bezoeken? Door middel van twee dobbelstenen wordt er bepaald welke kaarten worden omgedraaid. Zo is Venlo continu bezig met het ontwikkelen van nieuwe spelconcepten om spelers tevreden te houden.trada casino paypal Een groot verschil dus. Zo kunnen de winkansen bij Cardette enorm variëren.Inzetmogelijkheden op de speeltafelEr zijn in totaal halve cirkels (rijen) te vinden met inzetmogelijkheden op de speeltafel van Cardette.biggest win in casino history

circus casino bonus

beste nederlandse online casino Deze komt te liggen aan de A67 aan de Floraweg, op het industrieterrein. Zo is Venlo continu bezig met het ontwikkelen van nieuwe spelconcepten om spelers tevreden te houden. Dan raden wij je aan om te kiezen voor een vestiging als Amsterdam of Venlo. Leuk om een keer als afwisseling te doen. Leuk om een keer als afwisseling te doen. De 6 decks worden in de schudmachine gedaan.nordicasino no deposit

casino 5 euro no deposit

unique casino sign up bonus Het huisvoordeel is slechts 1,66% en het betaald ook nog lekker uit, namelijk 55x de inzet. De Aas is alleen 11 waard. Door middel van twee dobbelstenen wordt er bepaald welke kaarten worden omgedraaid.casino online slot De Aas is alleen 11 waard.De binnenste rijDit is de rij die het dichtst in de buurt van de live deler ligt. Leuk om een keer als afwisseling te doen.online roulette is it fair

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >