Sociaal leren

2025-01-22 19:48:59

Gepost in: Auteur:

{title}jack casino parking 55 and olderDaarnaast zijn er ook gokkasten die meerdere spellagen hebben, het zogenaamde onderspel (hoofdspel) en bovenspel (bonus game) waarmee je extra punten kunt winnen. Geen lastige klus, maar wel noodzakelijk. Je ziet meteen of we er een review van hebben gemaakt.timber wolf casino slot gameInzetten is eenvoudig: bepaal met hoeveel winlijnen je wilt spelen. Wel is het zo dat bij bijna alle gokkasten de rollen van links naar rechts tot stilstand komen. Vaak moeten deze symbolen aangrenzend aan elkaar staan en moet de serie beginnen op de eerste rol.online gokken zodiac

hotel casino sloterdijk

paardenraces gokken Zo Dat kan en is vrij simpel. Een gokkast is een spel met drie of meer rollen die draaien. Een ding is zeker, gratis spelen kost je geen geld!Online spelenSoortenGokkastfunctiesStrategieVeelgestelde vragenGeschiedenis Snel naar Hoe speel ik gratis gokkasten? Geen lastige klus, maar wel noodzakelijk.nl online casino

free slot machine games without downloading or registration

bob kelly casino tours 1.Soorten gokkastenEr zijn veel namen voor gokkasten.Spelen met echt geldHeb je voldoende geoefend en wil je met echt geld spelen?pokerstars casino tournamentsHoe gokkasten werken is eigenlijk heel simpel.Spelen met echt geldHeb je voldoende geoefend en wil je met echt geld spelen? Spelen maar Het is je gelukt, goed gedaan!total rewards online casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >